Blogul lu' Fefe

Sa ne traim viata asa cum vrem noi!

Posted on: Octombrie 28, 2009

Pentru ca fac parte din categoria prietenilor carora li se aplica zicala „prietenul adevarat la nevoie se cunoaste”, acum vreo 2 zile am fost prietenul bun al cuiva. Din nefericire insa, am fost aproape doar suflteste de acea persoana, foarte draga mie.  Trecea printr-o perioada foarte grea, si am stat mai mult la taclale, incercand pe cat posibil sa o conving, desi nu stiu in ce masura am reusit, ca de-a lungul vietii ai parte de multe probleme si cu cat le tratezi cu mai multa indiferenta, cu atat mai bine pentru neuronii si pentru sufletul tau.

De la discutia asta s-a ajuns mai departe. Prietena mea se intreba de ce sunt atatea persoane care nu  par sa fi avut vreodata o problema in toata viata lor. Care sunt extrem de linistite si optimiste. Care nu sunt incercanate  ca urmare a unei nopti petrecute  intre batiste.  Motivul principal este  pentru ca sunt indiferente, desi au si ele probleme, ca doar nu e om fara probleme. Evident, ii excludem pe cei care sunt tinuti in puf de parinti, pana la adanci batraneti si care dupa disparitia protectorilor financiari si spirituali, raman totusi cu o avere considerabila, deci siguranta financiara va dainui toata viata lor. Ne referim strict la muritorii de rand. Si as merge si mai departe la a spune ca au si o doza considerabila de nesimtire. De ce sa sufar eu ca i-am raspuns cu aceeasi moneda unei persoane care oricum imi gresise? Sau, de ce ma intereseaza pe mine ca nu sunt suficienti bani de cheltuiala atata vreme cat am chef sa imi cumpar acea haina magnifica?

La acest raspuns am primit o alta intrebare: pai daca treci prin viata precum gasca prin apa, cum te mai poti bucura de frumusetea unei zile de primavara, de rasaritul soarelui  intr-o zi de vara, de brazii troieniti, de intalnirea cu niste prieteni dragi? Foarte simplu, pentru ca  fiecare isi definesti in stilul propriu viata. Pentru mine viata inseamna sa ma bucur de fiecare nimic si sa petrec tot timpul cu ce dragi, pentru altcineva viata inseamna sa mearga la servici si sa devina foarte bun in ceea ce face,  pentru altii a avea o viata buna inseamna sa stai toata ziua plecat de langa familia ta. Sunt atatea moduri de a interpretata „o viata frumoasa”, cate persoane sunt pe glob.

Asa ca, nu va mai raportati la cei din jur. Traiti-va propria viata, in modul dorit, fara nici un regret!

1 Response to "Sa ne traim viata asa cum vrem noi!"

foarte adevarate aceste cuvinte. Indemnul tau trebuie urmat de catre noi toti!

Lasă un răspuns

