Blogul lu' Fefe

Unde nu-i cap, vai de picioare!

Posted on: Noiembrie 1, 2009

In mica mea povestioara, e vai de picoarele altei persoane decat a celei fara minte.

Intr-o  zi frumoasa de vineri, ma indreptam cu multi km/h catre partea de  Est a Romaniei. Am exgerat putin, nu asa multi km/h, pentru ca vitezomana nu sunt, spre disperarea colegilor din trafic. Despre multimea de idioti din trafic nu are rost sa povestesc, toata lumea ii cunoaste, toata lumea ii injura, toata lumea ii claxoneaza, asa ca nimic nou sub soare.

Dar am mai vazut si alti tampiti, decat cei mentionati mai sus. Dupa cum spuneam, in lunga mea calatorie catre o alta zona a tarii, am avut ghinionul, pentru ca dupa cele intamplate m-am indispus complet, sa fiu in spatele dubitei cu numarul de inmatriculare VS-30-SAF. La un moment dat, am vazut zburand pe geamul din dreapta al masinii ceva din care iesea fum, pe care am banuit-o a fi o tigara. Pe trotuar in dreptul masinii mele era o tipa care se grabea catre o destinatia-i proprie. „Tigara” a cazut exact in fata tipei, la o palma de  picioarele ei. Mi-am spus ca este un gest foarte urat si chiar periculos, ii putea cadea tigara aprinsa in cap, de exemplu. Dupa 2 secunde, timp in care biata fata a avut timp sa puna pasul peste „tigara”, stupoare. Era o pocnitoare. Cred ca era una mai elaborata, pentru ca a apocnit de vreo 3-4 ori. Nu cred ca va imaginati cam cat de tare s-a speriat acea fata. A tipat, a sarit de pe un picior pe altul, pentru ca  nici nu stia ce o lovise.

Am ramas  foarte surprinsa si dezgustata. Am depasit respectiva dubita, si am fost tare curioasa sa aflu cum arata persoana  care a facut acest gest incalificabil. Era un barbat de vreo 50 de ani. Mirarea mi-a fost si mai mare in acel moment, pentru ca am realizat ca nu numai tinerii sunt tampiti, si persoanele mai batrane sunt la fel.

Nu cred ca mai e nevoie de alte comentarii in ceea ce priveste mintea oamenilor.

3 răspunsuri to "Unde nu-i cap, vai de picioare!"

Si tinerii au trebuit sa invete de la cineva nu? 🙂

Asa este 🙂
Insa ar trebui sa selectam ceea ce invatam din jurul nostru.

Selectam, noi. Diferenta e ca majoritatii aceste lucruri nici nu li se par gresite.

Lasă un răspuns

