Blogul lu' Fefe

Cum iti influenteaza politica sanatatea

Posted on: octombrie 26, 2009

Acum vreo jumatate de an, am aflat de la mama, care este invatatoare, ca i s-a schimbat directorul. Am fost destul de surprinsa. Directorul care fusese inlocuit era un tip pregatit, cu spirit de leader. Ceea ce nu stiam depsre acest  domn’ director, a fost ca tipul  era PSD-ist. Se pare ca apartenenta politica l-a costat functia. Noul director, carui partid credeti ca apartinea???? PDL. Asa ca foarte frumos s-a facut jonctiunea. Normal. Dar, repet, astfel de situatii cred ca sunt destul de des intalnite, din nefericire. Si sunt situatii mult mai grave, si functii mult mai inalte, nu doar director de scoala.

Dar sunt si situatii care ne afecteaza sanatatea in mod direct.

Pentru ca platesc CAS-ul, ca doar este  obligatoriu, nu,  am mers la medicul de familie sa imi ridic vaccinul antigripal. Dna doctor, foarte draguta, mi-a spus ca inca nu a venit si mi-a  dat  un alt termen la care sa merg sa il ridic. Asa am facut. La termenul stabilit am mers iarasi la cabinet. Si ce credeti ca am aflat? Desi, trebuia inceputa vaccinarea populatiei impotriva gripei sezoniere, Casa de Asigurari de Sanatate nu a trimis vaccinul catre medicii de familie, pentru ca sefa de la CAS a demisionat, din motive POLITICE. Vaiiii, dar ce surpriza! Nu inteleg cu ce suntem de vina, noi, muritorii de rand. De ce trebuie sa suferim noi ca cei mari nu isi aleg bine partidele sau cine stie ce au ei de impartit. Ca ti se schimba seful din astfel de cauze, nu e asa o tragedie, dar sa nu iti poti proteja sanatatea din cazua unor idioti, e groaznic.

Dar, … ce sa faci daca si-a gasit gripa porcina sa isi faca aparitia intr-un an electoral?

Etichete:

Lasă un comentariu

Sustin

Categorii

Sustin

Sa pastram Romania curata!

Arhiva

Blog Stats

  • 20.872 hits

WTA Statistics

Users online